ACTIVIDADES CIENCIAS DA NATUREZA 2º EDUCACIÓN PRIMARIA SEMANA DO 14 AO 17 DE ABRIL DO 2020


ACTIVIDADES CIENCIAS DA NATUREZA 2º EDUCACIÓN PRIMARIA
SEMANA DO 14 AO 17 DE ABRIL DO 2020


SERES VIVOS QUE VIVEN NUN ECOSISTEMA TERRESTRE
SERES VIVOS QUE VIVEN NUN ECOSISTEMA ACUÁTICO










Non sei como ides co libro. Eu creo que está ben que o sigades facendo cando poidades. Non se trata de facer moito, se non de ler ben as lecturas e enunciados e responder correctamente. Se queredes que eu vos corrixa algo mandádeme foto ao correo electrónico mestraprimariacerdeirinhas@gmail.com
Tamén me podedes mandar foto do cadro que fagades e eu corríxovolo.
Unha aperta e moito ánimo.

2 comentarios:

  1. Hola. Son a Nai de Adrian. Cando premo no enlace de 2 non me aparece nada

    ResponderEliminar
  2. Refíreste a este? https://youtu.be/PLOR2JL8src

    ResponderEliminar